loading...
برکه
rtr بازدید : 37 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

من و تو از حضور گرم لحظه هاى تبدار ، پناه مى بریم زیر چتر سایه بانها در این میان ، به دستهاى تو ، نیازمندم، که مى برند تا خدا ، مرا، از این میانها -------------------------------------- می دونی عشق مثل چیه ؟ عشق مثل پنیر می مونه : زیادش آدمو خنگ می کنه ، متوسطش به آدم آرامش میده ، هیچ کس هم تا حالا از بی پنیری نمرده -------------------------------------- من كه نباشم،دنيايك من كم دارد... اماتونباشى... من يك دنيا...!‏ -------------------------------------- پس از رفتنت بند نمي آيد باران چشمانم،گمانم اين است خيانت اشكم به چشمانم. . .‏ -------------------------------------- هرچند که از آینه بی رنگ تر است...از خاطر غنچه ها دلم تنگ تر است/بشکن دل بی نوای ما را ای عشق...این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است -------------------------------------- سينه ام يك دفترتاخورده است واژه هايش خيس وسردومرده است من نميگويم.ولي انصاف نيست .دوريت گويي دلم رابرده است!‏ -------------------------------------- از ديده به جاش اشك خون مي آيد دل خون شده ، از ديده برون مي آيد دل خون شد از اين غصه كه از قصه عشق مي ديد كه آهنگ جنون مي آيد -------------------------------------- با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود / از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود .‏ -------------------------------------- گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد / چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد .‏ -------------------------------------- بی بهانه که دوستت دارم ناشیانه که دوستت دارم من که لمست نکرده ام ،اما می زنم حدس بعد یک کاما نگاههای تو خاصیت دارد دل برایت اهمیت دارد -------------------------------------- خراب اون چشاتم، عاشق اون صداتم، بادبون کشتیاتم، دیونه ی نگاتم، روانیه اداتم، دیگه جی میخوای ، بخوای نخوای فداتم ...‏ -------------------------------------- در سکوت دادگاه سرنوشت عشق بر ما حکم سنگینى نوشت گفته شد دلدادهها از هم جدا واى بر این حکم و این قانون زشت --------------------------------------
ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردین 1391 - 8:21 توسط : -JavAd-
اس ام اس های عاشقانه - سری سوم
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 517
  • بازدید کلی : 14,501
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید