loading...
برکه
rtr بازدید : 23 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://www.roz2pix.rozblog.com‎ " قند" خون مادر بالاست،اما دلش هميشه" شور" ميزند براي ما.. اشكهاي مادر،"مرواريد"شده است در صدف چشمانش دكترها اسمش را گذاشته اند" آب مرواريد" ** روز "مادر" بر تمامي مادران سرزمينم مبارك* -------------------------------------- زمین خوردن چه زیباست، اگر هدف؛ بوسیدن خاک پای مادر باشد؛ مگر نه این است که بهشت؛ زیر پای مادران است ... -------------------------------------- صد سکه ی طلا صد سکه ی طلا همرا با کمک هزینه سفر به دور دنیا همراه با دو ساختمان مسکونی و همراه با دو دستگاه دو دستگاه لامبورگینی با سود اللحساب فدای یک تار موی تو مادر ‏ -------------------------------------- انسان تحمل 40واحد درد رو داره اما زن هنگام زايمان 58 واحد درد رو تحمل ميكنه كه معادل شكستنبيست استخوان بدن همزمانه.... مادر دوستت دارم ‏ -------------------------------------- زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . ‏ -------------------------------------- مادرم!.............. واسه مردن نيازي به ارتفاع نيست.... ازچشم تو كه بيفتم مي ميرم م مممممممممم ‏ -------------------------------------- روز زن بر هر زن ، پیرزن،خواهر زن، برادر زن ، پدر زن، مادر زن ، سوزن ، آمپول زن ، پنبه زن ، بیل زن ،جر زن ، زیراب زن ، و بقیه زنها مبارک ‏ -------------------------------------- همسرم ؛ ای که در تار و پود وجودم و در جای جای قلبم حضورت همیشه احساس می شود . تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم . روزت مبارک ‏ -------------------------------------- زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم همسر عزیزم ، روزت مبارک ‏ -------------------------------------- افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن مبارک ‏ -------------------------------------- روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . ‏ -------------------------------------- آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان دستا نتان را بوسه می‌زنیم . روزتان مبارک . ‏ -------------------------------------- بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک ‏ -------------------------------------- مادرم، تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی. ای ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . . ‏ -------------------------------------- همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم. مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است . . . ‏ -------------------------------------- مادر تو غزل زیبای محبت و ایثاری دوستت دارم و نام تو را با چشمه ها و رودها زمزمه میکنم . . . ‏ -------------------------------------- مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . ‏ -------------------------------------- برچسبها : اس ام اس,اس ام اس تبریک روز زن,اس ام اس تبریک روز مادر,اس ام اس جدید تبریک روز زن,اس ام اس جدید تبریک روز مادر,اس ام اس تبریک به همسر,اس ام اس جدید,پیامک تبریک روز زن,اس ام اس ولادت حضرت فاطمه,اس ام اس روز مادر و ولادت حضرت فاطمه
ارسال شده در تاریخ : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 - 5:58 توسط : -JavAd-
اس ام اس های روز مادر - سری اول
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 491
  • بازدید کلی : 14,475
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید