loading...
برکه
rtr بازدید : 14 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تو... ماه را دوست دارى... من ماه هاست كه ، تو را... ‏@@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ اگر عشق نبود؛ به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم؟ کدام لحظه ی نایاب را اندیشه میکردیم؟ و چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم؟ آری... بی گمان، پیش از اینها مردهبودیم ... اگر عشق نبود؛ @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ دوست داشتن یعنــــی اونی که اگه صــــــد دفعه هم ناراحتــــش کنی ، هربار میـــــــگه این دفعه آخـــــریهکه می بخشــــــمت و با اخـــــم میادتوی بغــــــلت... @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت میکنه! گفتم:می دونم! گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا! گفتم: می دونم! گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی ! ... ... ... گفتم:می دونم! گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟! گفتم:این تنها چیزی ِ که نمی دونم @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ دلتنگی قشنگه بخاطر تو،تنهایی قشنگه به انتظار تو،عشق قشنگه با وجودتو @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ هر شب مرا با خود میبری میبری به جایی که تاریک است و روشنایی آن تویی هرشب مرا به اوج میبری میرسیم به جایی که نگاهت همیشه آنجا بود ما یکی شده ایم با هم همیشگی شده عشقمان، بگو از احساست برای من… همیشه میگویم تو تا ابد برایم یکی هستی @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ هرچند دل به نام هم داديم، ماعاشقان رفته ازياديم،ليلى ترين مجنون اين دشتيم،شيرين ترين اندوه فرهاديم،حواى من بامن بمان تامرگ،ماباهم ازيك سيب افتاديم. @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ، از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ، نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم. از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ، این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست! @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ به نام خدائی که هستی را با مرگ / دوستی را یک رنگ / زندگی را با رنگ / عشق را رنگارنگ / رنگین کمان را هفت رنگ / شاپرک را صد رنگ / و مرادلتنگ تو آفرید @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ درقيد غمم،خاطرآزاد، كجايى؟تنك است دلم،قوت فرياد كجايى؟باآنكه زمانيست زماياد نكردى! اى آنكه نرفتى دمى ازياد كجايى؟ @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ سوداي عشقت در سر مي پروارم،بااينكه زخم ها را در دل مي سوزانم،ولي ميداني هنوز دوستت دارم @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ پرسيدندكدام راه نزديكتراست؟گفتم به كجا؟گفت:خلوتگه دوست.گفتم كه مگرفاصله اي مي بيني بين دل وآنكس كه دلم منزل اوست. @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ اي خوش آن لحظه ي ديدار كه ما يار شديم، به صفاي دل هم سخت گرفتار شديم.
ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 فروردین 1391 - 10:47 توسط : -JavAd-
اس ام اس های عاشقانه - سری اول
]]>
rtr بازدید : 19 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

1 بسته قرص آسپرین 1 قاشق غذاخوری عسل می توانید کمی لیمو ترش تازه را آب گرفته و با این مواد مخلوط کنید. این مواد را با هم مخلوط کنید ، آن را به مدت 20 دقیقه روی صورت تان بگذارید. ‏ ،بعد از اینکه صورت تان را با آب گرم شستید ، پوست تان نرم و شفاف می شود. گفته می شود این ماسک نقاط سرسیاه را از بین می برد. حتی اگر ماسک را دور لب تان بمالید و زبان تان مواد را تست کند میبینید که چه مزه خوبی دارد؛ اما دلیل نمی شود که ماسک را بخورید. بگذارید سلول های پوست صورت تان از آنها تغذیه کنند.
ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردین 1391 - 2:44 توسط : -JavAd-
رفع جوش های سرسیاه - ماسک
]]>
rtr بازدید : 13 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دکتر رضا وثوق یکی از سرشناس ترین پزشکان زیبایی در آلمان میباشد. او که 48 سال سن دارد زنی 33 ساله را ملاقات میکند و به او علاقهمند میشود و تصمیم به ازدواج میگیرند.
این دو بایکدیگر ازدواج میکنند اما یک مشکل وجود داشت. این آقای دکتر از ظاهر همسرش راضی نبوده برای همین تصمیم میگیرد زن رویاییاش را، خودش بسازد! http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/wife_of_a_plastic_surgeon_01.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/wife_of_a_plastic_surgeon_03.jpg

او 8 عمل زیبای برروی صورت و بدن همسرش انجام میدهد تا اینکه همسرش به شکل دلخواهش در میآید. ظرف 5سال 1600 گرم سیلیکون در بدن همسرش قرار میدهد. همچنین لبها و خطوط چشم همسرش را تغییر داد. http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/wife_of_a_plastic_surgeon_06.jpg

این کارهای آقای دکتر چندان کم هزینه هم نبوده و 32.500 دلار خرج
روی دستش گذاشته است. البته این مبلغ برای او مقدار زیادی نیست چرا که او سالانه 1200 مراجعه کننده در کلینیک پزشکیاش دارد. در نهایت رضا وثوق احساس میکند که با دختر رویاهایش ازدواج کرده است.
http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/wife_of_a_plastic_surgeon_08.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/wife_of_a_plastic_surgeon_09.jpg
رضا وثوق، دکتری که زنش را تبدیل به دختر رویاهایش کرد!!
]]>
rtr بازدید : 20 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پسر به دختر گفت اگه يه روزي به قلب احتياج داشته باشي اولين نفري هستم كه ميام تا قلبمو با تمام وجودم تقديمت كنم.دختر لبخندي زد و گفت ممنونم. تا اينكه يك روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نياز فوري به قلب داشت..از پسر خبري نبود..دختر با خودش ميگفت :ميدوني كه من هيچوقت نميذاشتم تو قلبتو به من بدي و به خاطر من خودتو فدا كني..ولي اين بود اون حرفات؟!..حتي براي ديدنم هم نيومدي...شايد من ديگه هيچوقت زنده نباشم.. آرام گريست و ديگر چيزي نفهميد... چشمانش را باز كرد..دكتر بالاي سرش بود.به دكتر گفت چه اتفاقي افتاده؟دكتر گفت نگران نباشيد پيوند قلبتون با موفقيت انجام شده.شما بايد استراحت كنيد..درضمن اين نامه براي شماست..! دختر نامه رو برداشت.اثري از اسم روي پاكت ديده نميشد. بازش كرد. درون آن چنين نوشته شده بود: سلام عزيزم.الان كه اين نامه رو ميخوني من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش كه بهت سر نزدم چون ميدونستم اگه بيام هرگز نميذاري كه قلبمو بهت بدم..پس نيومدم تا بتونم شرط عشق رو به جا بیارم..اميدوارم عملت موفقيت آميز باشه.)عاشقتم تا بينهايت( دختر نميتوانست باور كند..اون اين كارو كرده بود..اون قلبشو به دختر داده بود.. آرام اسم پسر را صدا كرد و قطره هاي اشك روي صورتش جاري شد..و به خودش گفت: چرا هيچوقت حرفاشو باور نكردم؟!!!... شرط عشق چه بود؟!
ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردین 1391 - 3:47 توسط : -JavAd-
قلب - داستان عاشقانه
]]>
rtr بازدید : 19 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

جیببرها همهجا هستند و افرادی را که بیش از همه دوست دارند، گردشگرانند. گردشگرانی با کیفهای پر پول که در انتظار خالی شدن در هنگام خرید سوغاتیها و هدایا به سر میبرند.آنچه در ادامه آمده است نامی از 10شهر برتر دنیا در امر جیببری است که به گفتهای خطرناکترین مکان برای کیف پولها و کیف دستیهای مسافران و گردشگران به شمار میروند. 1-لاس رامبلاس، بارسلون، اسپانیا: جیب بری در لاس رامبلاس میتواند به همان اندازه راحت و جذاب باشد که ورزش زیبا، مفره و مشهوری همچون فوتبال. از اینرو رفتارهای گردشگران در این پیادهروی شلوغ شهر بارسلون را میتوان با حرکات بازیکنان در زمین فوتبال مقایسه کرد. بنابراین اگر گردشگران در آفساید ماندن یا بیرون از زمین مسابقه قرار گرفتن را ترجیح میدهند، باید کاملاً مراقب بوده و هر لحظه لوازم همراه خود را چک کنند. 2-رم، ایتالیا: رم، شهری با جاذبههای تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد، که بناهای چندهزار ساله آن چشم هر بینندهای را مسحور خویش میکند. بنابراین، بیراه نیست اگر این شهر را دومین منطقه مورد علاقه جیببرها بنامیم. اماکنی همچون چشمه تروی (Trevi) یا معبد پانتنون، بهترین مناطق برای دزدیدن دوربینها و خالی کردن جیبهای گردشگران سر به هوا است. 3-پل چارلز، پراگ، چک: پل چارلز که آنرا تصویری از پراگ امروز مینامند محل عبور و مرور خیل گردشگرانی است که روزانه از سراسر جهان به این شهر میآیند. از اینرو پیش از آنکه خود را برای عکس گرفتن از قلعه باستانی پراگ آماده کنید، از وجود دوربین سرجای خود مطمئن شوید.
4-مادرید، اسپانیا: هرج و مرج، اتومبیلها و هیاهوی هزاران نفر در خیابانها، تصاویر مادرید امروز یا مادرید مدرن را نشان میدهند. در طول مدت زمانی که گردشگران در خیابانهای تنگ و باریک این شهر قدم میزنند، هر لحظه باید مراقب ماشینها باشند تا با آن برخورد نکنند. اغلب جیببریها در چنین موقعیتهایی رخ میدهند، همین امر باعث شده است تا مردم بیشتر مراقب خود و کیفهایشان در هنگام عبور اتومبیلها باشند.
5-پاریس، فرانسه: پاریس، یکی دیگر از شهرهای مشهور جهان به شمار میرود، که همه ساله میزبان گردشگران بسیاری است، بااین حال برج ایفل و تابلوی مونالیزا تنها گردشگران را به سوی خود جذب نمیکنند، بلکه جیببرها نیز، حضوری فعال در این اماکن دارند. بنابراین هنگامی که در خیابانها مخصوصاً ایستگاههای مترو شهر پاریس قدم میزنید، شدیداً مراقب اموال و وسایل همراه خود باشید. 6-فلورانس، ایتالیا: بدیهی است، هنگامی که گردشگران مجموعههای میکلآنژ شهر فلورانس را تماشا میکنند هیچ توجهی به داراییها و لوازم همراه خود نخواهند داشت. سرقت شاید راحتترین کاری باشد که در این مواقع صورت میگیرد و این به معنای لزوم دقت و تمرکز بیشتر گردشگران از وسایل خود در این شهر تاریخی زیبا است. 7-بونیس آیرس، آرژانتین: در این شهر، هیچگاه برای به سرقت رفتن کیف پول خود، فریاد نزنید، زیرا پاسخی نخواهید شنید. علاوه بر آن هیچگاه اشتباه دوست شدن با محلیها چه خردسال و چه بزرگ سال را مرتکب نشوید، زیرا این دوستان دوست داشتنی به چیزی جز به کیف پولهای شما علاقه ندارند. 8-آمستردام، هلند: معمولاً گردشگری در حصار سرگرمیها و مناظر دیدنی فوقالعاده شهر آمستردام، به آسانی موجب آن میشود که گردشگران محل و جای خود را فراموش کنند. از اینرو گردشگران بیش از هر شهر دیگری نیازمند دقت و مراقبت از وسایل خود و جدا شدن از زیباییهای فریبنده این شهر هستند. جیببرها، اغلب ازاین گونه گردشگران نهایت استفاده را میبرند. 9-آتن، یونان: شهرهای معروف جهان، علاوه بر گردشگران و علاقمندان به مناطق تاریخی، سهم عمدهای نیز در جذب جیببرها، هدایتشان به سوی وسایل مسافران و بازدیدکنندگان دارند. آتن و بنای آکروپلیس آن نیز، شاید مناسبترین مکان برای سارقان و کیف قاپهایی باشد که مترصد حضور مسافران و گردشگران از همه جا بیخبر هستند. مراقبت از اموال، مهمترین هشدار ناملموس برای گردشگران این شهر است. 10-هانوی، ویتنام: شهر هانوی و محله قدیمی پرجاذبه آن همه ساله میزبان عبور و مرور گردشگرانی است که از سراسر جهان برای تماشای آن به این کشور آسیایی میآیند. محله قدیمی این شهر برخلاف قدیمی بودن، جیببرها و سارقان پیشرفتهای دارد. چه بسیار گردشگرانی که با کولهپشیهای سنگین وارد این محله شده و سبک از آن خارج شدند.
10شهری که جیب‌برها، جیب‌تان را خالی می‌کنند!
]]>
rtr بازدید : 23 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پسر جوان پس از مدتها از منزل خارج شد . بیماری روحیه او را مکدر کرده بود . و حالا با اصرار مادرش به خیابان آمده بود . از کنار چند فروشگاه گذشت . ویترین یک فروشگاه بزرگ توجه او را به خود جلب کرد و وارد شد . در بخشی از فروشگاه که مخصوص موسیقی بود چشمش به دختر جوانی افتاد که فروشنده آن قسمت بود . دختر ی بود همسن خودش و لبخند مهربانی بر لب داشت . لبخند آن دختر به نظر خودش زیباترین چیزی بود که به عمر دیده بود! دختر نگاهی به او کرد و پرسید : - می توانم کمکتان کنم؟ در یک نگاه در وجودش علاقه ای را نسبت به او احساس کرد ولی هیچ عکس العملی از خود نشان نداد . فقط گفت : - من یک لوح موسیقی می خواهم . یکی را انتخاب کرد و به دست دختر داد دختر لوح را گرفت و با همان لبخند گفت : - میل دارید این را برایتان کادو کنم؟ و بدون این که منتظر جواب شود به پشت ویترین رفت و چند لحظه بعد بسته کادو پیچ شده را به پسر داد . . پسر جوان با کادویی که در دست داشت به خانه رفت و از آن روز به بعد هر روز به فروشگاه می رفت و یک لوح می خرید و دختر نیز لوح را کادو می کرد و به او می داد . پسر بارها خواست علاقه خود را به فروشنده جوان ابراز کند ولی نتوانست . مادرش که متوجه تغییر در رفتار پسر شده بود علت این پریشانی را از او جویا شد و وقتی متوجه علاقه او شد پیشنهاد کرد که این موضوع را به خود دختر بگوید و نظر او را هم بپرسد . ولی پسر نپذیرفت او هر بار که می خواست با دختر صحبت کند نمی توانست و فقط با خرید یک لوح خارج می شد . بیماری جوان کم کم شدیدتر می شد و او نمی توانست علاقه اش را به دختر ابراز کند . یک روز که به فروشگاه رفت فقط شماره تلفنش را روی کاغذ نوشت و روی ویترین گذاشت و خارج شد! و روز بعد دیگر به فروشگاه نرفت! چند روز گذشت و دختر از نیامدن پسرتعجب کرد و به یاد شماره تلفن افتاد و با منزل او تماس گرفت . مادر پسر جوان گوشی را برداشت و وقتی متوجه شد که او همان دختر فروشنده است با گریه گفت : - تو دیر تماس گرفتی!! ... پسر من دو روز پیش از دنیا رفت. دختر بسیار متاثر شد و از مادر نشانی اش را پرسید تا او را ببیند . وقتی به منزل پسر رسید از مادرش خواهش کرد که اتاق پسر را ببیند . در اتاق پسر انبوهی از لوحهای موسیقی روی هم چیده شده بود که کادوی آنها باز نشده بود!! مادر یکی از کادوها را باز کرد و با تعجب داخل آن یک یادداشت دید که رویش نوشته بود " تو پسر مودب و با شخصیتی هستی و اگر مایل باشی می توانیم با هم یک فنجان قهوه بخوریم . " یادداشت ازطرف دختر فروشنده بود . مادر بسته بعدی را باز کرد و باز هم همان یادداشت! مادر گفت : - پسرم به تو گفته بودم که اگر واقعا او را دوست داری احساسات را ابراز کن و بگذار او هم بداند که احساسی نسبت به او داری . ممکن است او هم به تو علا قمند و منتظر تو باشد .
ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 - 3:50 توسط : -JavAd-
احساسات - داستان عاشقانه
]]>
rtr بازدید : 27 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟ دلیلشو نمیدونم …اما واقعا”*دوست دارم تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی… پس چطور دوستم داری؟ چطور میتونی بگی عاشقمی؟ من جدا”دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی باشه.. باشه!!! میگم… چون تو خوشگلی، صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی، دوست داشتنی هستی، با ملاحظه هستی، بخاطر لبخندت، دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با اینمضمون عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟ نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره عشق دلیل میخواد؟ نه!معلومه که نه!! پس من هنوز هم عاشقتم ! !
ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردین 1391 - 3:06 توسط : -JavAd-
دلیل عشق - داستان عاشقانه
]]>
rtr بازدید : 20 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/mount_everest_07.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/jump_around_07.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/picdump_91_29.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/jump_around_04.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/photo_712.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/mount_everest_01.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/picdump_91_97.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/picdump_91_57.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/picdump_91_54.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/picdump_91_48.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/picdump_91_40.jpg http://www.seemorgh.com/images/iContent/1388-7/picdump_91_34.jpg
عکس‌های منتخب روز / 22 آذر
]]>
rtr بازدید : 21 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کدآهنگ پیشوازمرتضی پاشایی --------------------------------- roz2pix.rozblog.com --------------------------------- کد پیشواز “یکی هست”مرتضی پاشایی۳۳۱۳۲۲۵ ---------------------------- ----- roz2pix.rozblog.com --------------------------------- کدپیشواز “توراست میگی”مرتضی پاشایی۳۳۱۳۲۲۶ --------------------------------- roz2pix.rozblog.com --------------------------------- کدپیشواز “گریه کن”مرتضی پاشایی۳۳۱۳۲۲۷ --------------------------------- roz2pix.rozblog.com --------------------------------- کدپیشواز “به گوشت میرسه روزی ..”مرتضی پاشایی۳۳۱۳۲۲۸ --------------------------------- roz2pix.rozblog.com --------------------------------- کدپیشواز “چشای من ”مرتضی پاشایی۳۳۱۳۲۳۰
ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردین 1391 - 3:13 توسط : -JavAd-
کدهای پیشواز - مرتضی پاشایی
]]>

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 628
  • بازدید کلی : 14,612
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید