loading...
برکه
rtr بازدید : 19 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کتاب - کسی می آید
نویسنده – مریم ریاحی
تعداد صفحات – 460 صفحه
تعداد فصل ها – 72 فصل
چاپ دوم – سال 88
کتاب خیلی قشنگیه البته به نظر من و تعدادی از دوستان که خوندن امیدوارم خوشتون بیاد.
کسی می آید | مریم ریاحی (تایپ)
]]>
rtr بازدید : 13 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://www.persianpic.info/upload/images/spiderbite.jpg
http://www.persianpic.info/upload/images/3319105448f785aa4af.jpg
http://www.persianpic.info/upload/images/2919205.jpg


اینم یه عکس از به دنیا اومدن عقربها (وای خدا ورشون داره تنم مور مور شد http://www.98ia.com/modules/Forums/images/smiles/icon_cry.gif)

http://www.persianpic.info/upload/images/1194977082475676.jpg
عکسهایی از عقرب گزیدگی (اگه دلشو ندارین نبینین!!!) وحشتناکه
]]>
rtr بازدید : 22 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سر میز شام پدر با اعتماد به نفس در کانون گرم خانواده مشغول شام خوردنه که مامان میگه: خوب علی جون بگو بیبنم امروز چه خبر بود؟ علی کوچولو: هیچی من تو خونه بودم که بابا با خاله .... بابا: بچه اینقدر حرف نزن شامتو بخور مامان: چرا میزنی تو پر بچه بذار حرف بزنه ...بگو پسرم علی کوچولو: هیچی من تو خونه بودم که بابا با خاله سهیلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و.. بابا: خفه شو دیگه بچه سرمونو بردی شامتو بخور! مامان: به بچه چیکار داری چرا میترسی حرفشو بزنه....بگو علی جان علی کوچولو: هیچی من تو خونه بودم که بابا با خاله سهیلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و در رو از رو خودشون بستن. منم رفتم از سوراخ در نیگا کردم دیدم که .... بابا: تو انگار امشب تنت میخاره! برو گمشو بگیر بخواب دیر وقته. مامان: چیه چرا ترسیدی نمیذاری بچه حرفشو بزنه؟ نترس پسرم، بگو علی کوچولو: هیچی من تو خونه بودم که بابا با خاله سهیلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و در رو از رو خودشون بستن. منم رفتم از سوراخ در نیگا کردم دیدم بابا داره با خاله سهیلا از اون کارایی میکنه که تو همیشه با عمو سعید میکنی !!!!!!!!!!!
ارسال شده در تاریخ : دوشنبه 28 فروردین 1391 - 9:12 توسط : -JavAd-
داستان خاله سهیلا - طنز
]]>
rtr بازدید : 22 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانشمندان استرالیایی ادعا كردهاند استفاده مكرر از دهان شویه خطر ابتلا به سرطانهای دهان را تا 9 برابر افزایش میدهد.
به گزارش ایسنا، محلولهای دهان شویه اغلب برای درمان عفونتها و التهابهای دهان و دندان توصیه میشوند، اما در یك پژوهش جدید محققان استرالیایی اعلام كردهاند استفاده زیاد و دائمی از این محلولها كه بر اساس الكل تهیه میشوند، خطر ابتلا به سرطانهای دهانی را تشدید میكند.
محققان دهان و دندان دانشگاه كوئینزلند و دانشگاه ملبورن در استرالیا خاطرنشان كردند: هرچند بسیاری از دهان شویه ها در كنترل پلاكها و عفونتهای دندانی مفید هستند ، اما باید فقط برای مدت كوتاهی استفاده شوند.
این كارشناسان هشدار دادند: در بین افرادی كه از این محلولها استفاده میكنند خطر ابتلا به سرطانهای دهان و دندان در افراد سیگاری 9 برابر و در افرادی كه الكل مصرف میكنند تا 5 برابر افزایش مییابد.
همچنین كارشناسان هشدار دادند: در افراد غیرالكلی و غیرسیگاری هم استفاده مكرر از دهان شویه احتمال بروز این سرطان را تا 5 برابر تشدید میكند.
دهان شویه باعث سرطان می شود!!
]]>
rtr بازدید : 18 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 گزارش البرز یكشنبه شب هفته پیش یك دختر دانشجوی دانشگاه صنعتی یکی از شهرهای استان سمنان برای رفتن به داخل شهر سوار یك دستگاه پراید دارای تابلوی تاكسی تلفنی می شود كه به جز راننده دو نفر مرد جوان نیز سرنشینان آن بوده اند.
 
راننده خودرو پس از حركت از مقابل دانشگاه به یک خیابان فرعی تغییر مسیر می دهد و دختر جوان كه متوجه تغییر مسیر خودرو می شود به راننده تذكر می دهد و پس از آنكه متوجه نیت شوم آنها می شود اقدام به سر و صدا می كند كه دو جوان داخل خودرو با چاقو وی را تهدید به سكوت می كنند.
 
این سه شیطان صفت پس از انتقال این دختر دانشجو به یكی از باغهای روستای «ر»در شش كیلومتری جنوب شهر به همراه پنج نفر دیگر از اراذل و اوباش وی را مورد تجاوز قرار می دهند و پس از انجام این عمل شیطانی خود وی را در یكی از خیابانهای شهر رها می كنند.
 
ماموران پلیس امنیت اخلاقی این شهرستان با اطلاع از این موضوع سریعا تحقیقات خود را آغاز می كنند و در كمتر از یك هفته تمامی این هشت شیطان صفت را شناسایی و دستگیر می كنند كه پس از تحویل به مرجع قضایی در حال حاضر در بازداشت به سر می برند.
 
این شیطان صفتان با نصب تابلوی قلابی یكی از آژانس های تلفنی شهرستان بر روی خودروی خود اقدام به ربودن دختر جوان كرده بودند.

ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 27 فروردین 1391 - 7:12 توسط : -JavAd-
تجاوز هشت شیطان صفت به یک دختر
]]>
rtr بازدید : 21 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با رسیدن به 30 سالگی، قدرت ذهنی افراد، خیلی آرام روند نزولی پیدا می‏کند. شاید این اصطلاح که در این سن عقل کامل می‏شود هم به همین علت باشد. اما کاهش قدرت یادگیری در اثر بالا رفتن سن، غیرقابل اجتناب نیست و با تغذیه صحیح، پرهیزهای غذایی، ورزش و فعالیت فیزیکی و ذهنی می‏توان ذهن را تقویت کرد و مغز را مانند دوران جوانی قدرتمند نگه داشت.

اگر می‏خواهید مغزتان را جوان نگه‏دارید به این 5 توصیه عمل کنید. 1 - در اینترنت بگردید:
هنگام جستجو در اینترنت مرکز کلیدی تصمیم‎گیری و استدلال مغز فعال می‏شود. به گفته دانشمندان دانشگاه UCLA کلیک کردن در اینترنت بیشتر از خواندن و مطالعه ذهن را تحریک می‎کند. یافته‏های این محققان نشان داده است که جستجو در اینترنت ارتباطات مغزی‏ای را فعال می‏کند که هنگام خواندن فعال نمی‏شوند اما این موضوع تنها در افرادی که در این کار تجربه و مهارت کافی دارند صدق می‏کند.
نتایج ام.آر.آی مغز افراد مورد مطالعه در این تحقیق نشان داده است فعالیت مغز افرادی که به طور مرتب با اینترنت کار می‏کنند 3 برابر افرادی است که برای اولین بار این کار را انجام می‏دهند. به عقیده این محققان جستجو با استفاده از موتورهای جستجوگر در طول زمان می‏تواند موجب تقویت قدرت ذهن شود. آنها پیشنهاد می‏کنند چند روز در هفته و هر بار 20 دقیقه درباره موضوعات مورد علاقه‏تان و مسایلی که دوست دارید درباره‏شان بیشتر بدانید در اینترنت جستجو کنید. این کار علاوه بر اینکه به اطلاعات‏تان اضافه می‏کند موجب تقویت ذهن‏تان هم می‏شود.
2 - ورزش کنید:
بررسی‏ها نشان داده است ورزش موجب افزایش قدرت ذهنی می‏شود. گروهی از محققان با بررسی نتایج تحقیقات قبلی دریافتند ورزش‏های آیروبیک علاوه بر افزایش سرعت و کارایی ذهن موجب بزرگ شدن بافت مغز هم می‏شود. برای اینکه از این فایده ورزش بهره ببرید لازم نیست ورزش‏های سخت و سنگین انجام دهید، 50 دقیقه پیاده‏روی سریع به مدت 3 بار در هفته نیز این تاثیر را دارد. ساده‏ترین و ارزان‏ترین ورزش پیاده‏روی است. برای داشتن ذهن فعال‏تر پیاده‏روی در پارک را فراموش نکنید. گروهی از محققان دانشگاه میشیگان دریافتند افرادی که محل‏های مناسب مانند پارک و فضای سبز را برای پیاده‏روی انتخاب می‏کنند حافظه و توجه‏شان در مقایسه با افرادی که در خیابان‏های شهر پیاده‏روی می‏کنند 20 درصد بیشتر است.
3 مسواک و نخ دندان را فراموش نکنید:
به گفته روانپزشکان و دندانپزشکان انگلیسی سلامت دهان و دندان با سلامت ذهن ارتباط نزدیک دارد. این محققان با بررسی هزار فرد 20 تا 59 ساله دریافتند التهاب و عفونت لثه و مشکلات دندان با کاهش قدرت ذهنی در بزرگسالی ارتباط دارد. بنابراین بهتر است به توصیه دندانپزشک‏تان توجه کنید و حداقل روزی یکبار و هر بار به مدت دو دقیقه دندان‏هایتان را مسواک بزنید و نخ دندان را هم فراموش نکنید. 4 - شاتوت بخورید:
بررسی‏های جدید نشان داده است میوه‏های ارغوانی رنگ موجب تقویت قدرت ذهن می‏شود. پژوهشگران دانشگاه توفتز دریافتند موش‏هایی که 2 درصد رژیم غذایی‏شان را شاتوت تشکیل داده بود در مقایسه با موش‏هایی که این ماده غذایی در رژیم‏شان نبود بهتر و سریع‏تر در مسیرهای پرپیچ و خم حرکت کرده و راهشان را پیدا می‏کنند. این محققان در بررسی دیگری دریافتند شاتوت در رژیم غذایی‎ موش‏ها موجب افزایش رشد سلول‏های ناحیه هیپوکامپ مغز می‏شود. به گفته این محققان آنتوسیانین، رنگدانه ارغوانی رنگ که در شاتوت وجود دارد، عامل این تغییر ذهنی است. این ماده حاوی نوعی مواد شیمیایی است که از موانع خون و مغز عبور کرده و در ناحیه یادگیری و حافظه مغز می‏نشیند. برای داشتن ذهنی فعال یادتان نرود که در فصل این میوه‏ها از خوردن‏شان غافل نشوید و آنها را به شکل تازه و یا مخلوط با ماست نوش جان کنید.
5 - پازل بچینید:
نتایج تحقیقات پژوهشگران دانشگاه آلاباما با بررسی 3 هزار زن و مرد سالمند نشان داد پس از شرکت در 10 جلسه 60 تا 75 دقیقه‏ای فعالیت‏های تقویت ذهن توانایی مغز افراد سالمند بیشتر شده و با قدرت ذهنی افراد 10 سال جوان‏تر از خودشان برابری می‏کند. یکی از فعالیت‏های مفید برای تقویت ذهن پازل است. با پازل‏های ساده و کوچک شروع کنید و در زمان‏ بیکاری سرگرم چیدن آنها شوید. وقتی مهارت‏تان بیشتر شد سراغ پازل‏های بزرگ‏تر بروید.
جوان سازی مغز با 5 حرکت
]]>
rtr بازدید : 27 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هیچ كلكی در كارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی كه تقلب نكنید!
<
<
<
<
<
طالع بینی چینی! .. سال جدید چینی امسال سال اژدهای آهنین است كه امیدواریم سالی خوش و پر از خوش شانسی برای شما باشد!
<
<
<
<
<
<
<
<
فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نكنید، در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید كرد كه ای كاش تقلب نمی كردید!

این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه كند!!
<
<
<
<
<
<
<
كسی كه این پیام را ارسال كرده گفت كه آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!!

این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی ‏خواهد داشت!

پیام را یكجا تا پایا ن نخوانید بلكه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!
<
<
<
<
<
<
<
نكته: زمانی كه می خواهید اسامی را بنویسید اطمینان حاصل كنید كه اشخاصی هستند كه شما آنها را می شناسید (تبصره از خودم: یعنی اسم الكی یا بیخودی ننویسید!!!)

مهم: همچنین بیاد داشته باشید كه به هنگام نوشتن اسامی و عمل كردن به دستورالعمل از احساس و غریزه خود استفاده كنید و بی خودی و بیش از حد فكر نكنید بلكه آنچه كه در آن لحظه به ذهنتان می آید را بنویسید!
<
<
<
<
<
با زهم باید گفته شود كه به آرامی و مرحله به مرحله به انتهای متن بروید در غیر این صورت نتیجه درست نخواهد بود و آن را ضایع خواهید كرد!

(باز هم تبصره از خودم: این رو به خاطر این چندین بار تكرار كرده كه آدمهای فضول ببخشید كنجكاو خودشونو كنترل كنن!!!)

خوب حالا یك قلم و یك برگ كاغذ آماده كنید.
<
<
<
<
<
1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی كاغذ بنویسید.
<
<
<
<
<
<
<
2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را كه مایلید بنویسید.
<
<
<
<
3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
<
<
<
<
<
<
== قرار نشد به پایین نگاه كنید! تقلب ممنوع !!=‏
<
<
<
<
<
4- نام اشخاصی را كه می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا

فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.
<
<
<
5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در

جلوی هر ردیف نام یك ترانه)
<
<
<
<
6- اكنون نهایتا میتوانید یك آرزو كنید!!
<
<
<
<
<
<
<
و حالا كلید رمز گشایی این بازی:
>
>
>
>
>
1- عددی را كه در ردیف 2 نوشته اید مشخص كننده تعداد اشخاصی است كه شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!

2- شخصی كه نامش در ردیف 3  قید شده كسی است كه شما عاشقش هستید!!!

3- شخصی كه نامش در ردیف 7  قید شده كسی است كه شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی ‏نخواهد

4-شخص شماره 4   کسی است كه شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!

5-شخص شماره 5  کسی است كه شما را بسیار خوب می شناسد.

6-شخصی  كه نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!

7-آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می كند (مرتبط است)!!!

8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!

9-گ آهنگ شماره 10 آهنگی است كه بیش از همه افكار شما را بازگو می كند!

10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است كه می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!

واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید كه درست باشه!

این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی كه آنرا میخوانید ارسال كنید.
اگر این كار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد.
 

ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 فروردین 1391 - 4:01 توسط : -JavAd-
طالع بینی شگفت انگیز
]]>
rtr بازدید : 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

طبق این قاعده اسم خودتون رو به ژاپنی پیدا کنید .   

 

A-ka B-tu C-mi D-te E-ku


F-lu G-ji H-ri I-ki J-zu

 

K-me L-ta M-rin N-to O-mo

 
P-no Q-ke R-shi S-ari T-s

  

U-do V-ru W-mei X-na Y-fu Z-zi


ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 فروردین 1391 - 7:29 توسط : -JavAd-
اسم شما به ژاپنی چی میشه - جالب
]]>

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 403
  • بازدید کلی : 14,387
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید