loading...
برکه
rtr بازدید : 13 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

تو... ماه را دوست دارى... من ماه هاست كه ، تو را... ‏@@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ اگر عشق نبود؛ به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم؟ کدام لحظه ی نایاب را اندیشه میکردیم؟ و چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم؟ آری... بی گمان، پیش از اینها مردهبودیم ... اگر عشق نبود؛ @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ دوست داشتن یعنــــی اونی که اگه صــــــد دفعه هم ناراحتــــش کنی ، هربار میـــــــگه این دفعه آخـــــریهکه می بخشــــــمت و با اخـــــم میادتوی بغــــــلت... @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت میکنه! گفتم:می دونم! گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا! گفتم: می دونم! گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی ! ... ... ... گفتم:می دونم! گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟! گفتم:این تنها چیزی ِ که نمی دونم @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ دلتنگی قشنگه بخاطر تو،تنهایی قشنگه به انتظار تو،عشق قشنگه با وجودتو @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ هر شب مرا با خود میبری میبری به جایی که تاریک است و روشنایی آن تویی هرشب مرا به اوج میبری میرسیم به جایی که نگاهت همیشه آنجا بود ما یکی شده ایم با هم همیشگی شده عشقمان، بگو از احساست برای من… همیشه میگویم تو تا ابد برایم یکی هستی @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ هرچند دل به نام هم داديم، ماعاشقان رفته ازياديم،ليلى ترين مجنون اين دشتيم،شيرين ترين اندوه فرهاديم،حواى من بامن بمان تامرگ،ماباهم ازيك سيب افتاديم. @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ، از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ، نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم. از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ، این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست! @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ به نام خدائی که هستی را با مرگ / دوستی را یک رنگ / زندگی را با رنگ / عشق را رنگارنگ / رنگین کمان را هفت رنگ / شاپرک را صد رنگ / و مرادلتنگ تو آفرید @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ درقيد غمم،خاطرآزاد، كجايى؟تنك است دلم،قوت فرياد كجايى؟باآنكه زمانيست زماياد نكردى! اى آنكه نرفتى دمى ازياد كجايى؟ @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ سوداي عشقت در سر مي پروارم،بااينكه زخم ها را در دل مي سوزانم،ولي ميداني هنوز دوستت دارم @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ پرسيدندكدام راه نزديكتراست؟گفتم به كجا؟گفت:خلوتگه دوست.گفتم كه مگرفاصله اي مي بيني بين دل وآنكس كه دلم منزل اوست. @@@@@@@@@@@@@ www.roz2pix.rozblog.com @@@@@@@@@@@@@ اي خوش آن لحظه ي ديدار كه ما يار شديم، به صفاي دل هم سخت گرفتار شديم.
ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 فروردین 1391 - 10:47 توسط : -JavAd-
اس ام اس های عاشقانه - سری اول
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 569
  • بازدید کلی : 14,553
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید