loading...
برکه
rtr بازدید : 17 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

http://persiauk.com/uk87/pic24/242504.jpgمردي كه متهم است 14 دختربچه و دو زن را مورد تعرض قرار داده است روز گذشته در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد. به گزارش خبرنگار ما، در ابتداي جلسه حسن تردست رئيس شعبه 74 دادگاه كيفري كه رياست دادگاه را برعهده داشت، گفت؛ «محاكمه متهمان به طور معمول غيرعلني انجام مي گيرد اما از آنجايي كه اين پرونده در رسانه ها بازتاب داشته است و مردم مي خواهند واقعيت را بدانند تصميم بر علني بودن آن گرفته شد.» سپس علي عطار نماينده دادستان تهران در جايگاه حاضر شد و در مورد كيفرخواست گفت؛ «امير متهم 25ساله پرونده جنايات خود را از سال گذشته آغاز كرد و اوايل امسال توسط پليس در ورامين بازداشت شد. او به 14 دختربچه بين هشت تا 10 سال و دو زن تعرض كرده است. امير قربانيان خود را در محيط هاي خلوت پيدا مي كرد و اگر مي توانست بر آنها غلبه كند آنها را مورد آزار قرار مي داد.»عطار ادامه داد؛ «هيات محترم قضات، موضوع دردناك اينجاست كه متهم قربانيان خود را از ميان دختربچه هاي بي پناهي انتخاب مي كرد كه توان مقاومت نداشتند و نمي دانستند بايد چطور از خود مراقبت كنند. اين مرد علاوه بر اينكه بچه ها را مورد آزار قرار مي داد آنها را كتك هم مي زد.»وي در مورد جرائم امير گفت؛ «اين مرد علاوه بر اينكه 16 زن و كودك را مورد تعرض قرار داده است به آنها توهين نيز كرده و قربانيان را ربوده و مورد ضرب و جرح قرار داده و زيورآلات آنها را نيز تخريب كرده است. من به عنوان نماينده دادستان تهران تقاضاي صدور حكم قانوني در اين خصوص را دارم.»در ادامه جلسه دادگاه 11 تن از شاكيان كه در دادگاه حضور داشتند پشت تريبون قرار گرفتند و خواستار مجازات متهم شدند. اولين شاكي پدر دختري به نام زهرا بود. وي گفت؛ «دختر من هشت سال بيشتر ندارد. روز حادثه من از سر كار به خانه برگشتم. دخترم را ديدم كه در حياط آب بازي مي كرد. وارد خانه شدم. چند دقيقه يي گذشته بود كه همسرم از من پرسيد زهرا را نديدي. گفتم او در حياط است اما همسرم جواب داد كسي در حياط نيست. با هم بيرون رفتيم تا دنبال او بگرديم. زهرا را پيدا نكرديم. چند دقيقه يي گذشت و من داشتم كم كم به اين نتيجه مي رسيدم كه بايد پليس را خبر كنم كه ديدم دخترم آمد. او گريان خود را به آغوش مادرش انداخت. هر چه پرسيدم چه شده است به من چيزي نگفت. همسرم او را به اتاقي برد و با وي صحبت كرد. دخترم گفت؛ داشتم حياط را تميز مي كردم كه ديدم مردي وارد حياط شد. مرا صدا كرد. بيرون رفتم. او به شدت من را كتك زد و به ساختمان نيمه كاره يي برد. در آنجا من را مورد آزار قرار داد.» اين مرد ادامه داد؛ «دخترم حال خوبي نداشت. او را بيمارستان رسانديم و در بيمارستان هم موضوع تجاوز را تاييد كردند. من به پليس شكايت كردم و چند روز بعد خبر دادند متهم دستگير شده است.»دومين نفري كه در جايگاه حاضر شد پدر دختري به نام سپيده بود. او گفت؛ «ساعت 9 صبح بود. دخترم از خانه بيرون رفت تا سر كلاس زبانش حاضر شود. او رفت و چند دقيقه بعد برگشت. برافروخته بود. او برايم توضيح داد مردي با موهاي جوگندمي وي را از خيابان ربود و به منطقه خلوتي برد و قصد تعرض داشت.» اين شاكي ادامه داد؛ «دخترم با داد و فرياد در برابر متهم مقاومت كرد اما متهم به صورتش چنگ انداخت و گردنبندش را پاره كرد. من اين موضوع را به پليس خبر دادم.»سپس زني به نام اعظم كه موفق شده بود از دست امير فرار كند در جايگاه حاضر شد. وي گفت؛ «من هر روز صبح ساعت 45/8 وارد مطب محل كارم مي شدم و آنجا را آماده مي كردم تا دكتر هم بيايد. داشتم كارهايم را انجام مي دادم كه مردي با موهاي جو گندمي و چشم آبي وارد آپارتمان شد. يكدفعه به سمت من حمله كرد. من فرياد زدم. او دستش را روي صورتم گذاشت تا صدايم درنيايد. من خودم را به ميز و صندلي مي كوبيدم و سعي مي كردم طوري سر و صدا به راه بيندازم كه واحد هاي بغلي متوجه شوند و به كمكم بيايند. مرد چشم آبي كه ترسيده بود مرا رها كرد و گردنبندم را كند. بعد لباس هايش را پوشيد و فرار كرد.»در ادامه پدر يكي ديگر از قربانيان در جايگاه حاضر شد و گفت؛ «آن روز دخترم را فرستادم تا از مغازه خريد كند. مدت زمان زيادي طول كشيد و خبري از او نشد. به مغازه رفتم و صاحب مغازه گفت دخترت خريدش را كرد و رفت. هر جايي را كه فكر مي كردم گشتم. مدتي گذشته بود كه ديدم ماشين پليس دخترم را در حالي كه گريه مي كند به مقابل خانه آورد. ماموران ديده بودند مردي قصد تعرض به دخترم را دارد و سعي كرده بودند او را بازداشت كنند اما موفق نشده بودند و دخترم را به خانه آورده بودند.» نفر بعدي كه در جايگاه حاضر شد پدر دختر 9ساله يي به نام هانيه بود. او گفت؛ عيد امسال دخترم داشت در پاركينگ خانه بازي مي كرد. من صداي داد و فرياد شنيدم. فكر كردم بچه ها بازي مي كنند. صدا قطع شد و چند لحظه بعد فرياد كمك كمك از داخل پاركينگ شنيدم. بيرون رفتم و ديدم زن همسايه دخترم را بغل كرده و فرياد مي زند. او گفت مردي وارد پاركينگ شد و قصد داشت به هانيه تعرض كند. آن زن با متهم درگير شده و توانسته بود دخترم را از دست او نجات دهد. مدتي گذشت و من عكس اين مرد را در روزنامه ديدم و به دخترم نشان دادم. او گفت اين مرد همان فردي است كه در پاركينگ به او حمله كرده بود.سپس شاكي ديگر پرونده كه پدر دختري 10ساله به نام فاطمه بود، در جايگاه حاضر شد. وي گفت؛ «پسر كوچكم خانه مادربزرگش بود. همسرم، فاطمه را به دنبال پسرمان فرستاد. مدتي گذشت و دخترم نيامد. من با خانه مادر همسرم تماس گرفتم. او گفت فاطمه نيامده است. داشتم دنبال او مي گشتم كه فاطمه با لباس هاي خوني وارد خانه شد و گفت مردي او را ربوده و مورد آزار قرار داده است. از آنجايي كه شاكيان ديگر در جلسه محاكمه حاضر نشده بودند هيات قضات با توجه به شكايتي كه آنها قبلاً مطرح كرده بودند محاكمه را ادامه دادند و از متهم خواستند براي دفاع از خودش در جايگاه حاضر شود. زماني كه امير متهم 25ساله براي دفاع از خود در برابر اتهامات مطروحه مقابل قضات قرار گرفت، گفت؛ «هيچ كدام از اين اتهامات را قبول ندارم. من يك ماه در اداره آگاهي تحت فشار بودم و به همين خاطر هم اعتراف كردم. آنچه شاكيان مي گويند مربوط به من نيست و شايد كسي كه به آنها تعرض كرده است شخصي شبيه من باشد.متهم ادامه داد؛ افراد زيادي هستند كه مانند من موهاي جوگندمي و چشمان آبي دارند و شايد فردي با اين مشخصات به آنها حمله كرده است. صحنه هايي را هم كه باز سازي كردم به اراده خودم نبود و هر آنچه افسران پرونده گفتند من انجام دادم.بعد از پايان جلسه محاكمه هيات قضات شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران ادامه رسيدگي به پرونده را به روز شنبه هفته آينده موكول كردند.
محاكمه عامل تعرض به 16 دختربچه و زن
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 580
  • بازدید کلی : 14,564
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید