loading...
برکه
rtr بازدید : 13 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سراسر خواب من کابوس، کابوس / ندارم در شبم فانوس، فانوس به دل آمد بگویم من تو را دوست / ولی لب وا نشد، افسوس، افسوس . . . رها کردی چرا دست دلم را؟ / به خاک و خون کشیدی حاصلم را مرا تو می‌کشی صدبار در روز / ولی من دوست دارم قاتلم را . . . به باغم یاسمن بودی چه می‌شد؟ / عروس این چمن بودی چه می‌شد؟ چرا چون باد رفتی از کنارم؟ / همیشهمال من بودی چه می‌شد . . . ؟ ‎ ‏ همیشه یه گوشه دلتو بذار واسه خلوتاونی که خلوتشو با خاطرات تو پر کرده. عشق زيباست،اماوقتي بي وفايي را ديدي،عشق رامجازات نكن.. تو که میدونی من زیاد به خیابون ها وارد نیستم ، میشه بگی از کدوم طرف قربونت برم ؟! در را باز كن خبرى دارم، قلبم را بشكاف نامه اى دارم نامه را باز كن ، دوستت دارم. تقدیم به کبوتری که بالش منم،به گلی که خارش منم،شبه که زنده دارش منم،دوستی که خواهانش منم و بر عزیزی که چشم انتظارش منم... نفسم نفستوخیلی میخاد...به نفست بگو نفسمو بخاد....اگه نفست نفسمو نخاد... به نفسم میگم بند بیاد سلامتى حرفايى كه نه ميشه،smsكرد،نهميشه توچت تايپ كرد،نه ميشه پشت تلفن گفت، حرفايى كه فقط مال وقتيه كه تورو درآغوش دارم دلى که اندوه دارد نیاز به شانه دارد نه نصیحت… کاش همه این را مى فهمیدند….! مثل آسمــــان می مانی دوستتـــ دارم اما نمیتـــوانم داشـــته باشمتــ
ارسال شده در تاریخ : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 - 9:57 توسط : -JavAd-
اس ام اس های عاشقانه - سری چهارم
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 234
  • بازدید سال : 604
  • بازدید کلی : 14,588
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید