loading...
برکه
rtr بازدید : 18 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارشلقب گرفت روز پدر مبارک اس ام اس روز پدر,اس ام اس تبریک روز پدر تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت،مهربانی و… بسیار سخت است … پدرم روزت مبارک اس ام اس روز پدر,اس ام اس تبریک روز پدر باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم اما امشب همه جملات را فراموش کرده ام، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم . پدرم روزت مبارک اس ام اس روز پدر,اس ام اس تبریک روز پدر چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را پدرم دوستت دارم . .‏ اس ام اس روز پدر,اس ام اس تبریک روز پدر ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان اس ام اس روز پدر,اس ام اس تبریک روز پدر پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالتبرایم تکیه گاه است ، روزت مبارک.‏ اس ام اس روز پدر,اس ام اس تبریک روز پدر كاش ميشد روي درياها نوشت سرگذشت دوري ما از بهشت عيب در پندار و در گفتار ماست من علي را خوانده ام مولاي عشق روز پدر بر شما مبارك.
ارسال شده در تاریخ : چهارشنبه 10 خرداد 1391 - 3:59 توسط : -JavAd-
اس ام اس های تبریک روز پدر - سری اول
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 504
  • بازدید کلی : 14,488
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید