loading...
برکه
rtr بازدید : 20 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اومدم آذوقه شش ماه پشه ها رو برداشتم گذاشتم جلو رو شون ... گفتم ببرید ، برید اگه كم بود بازم بیان ... دیدم واستادن دست نمیزنن !!! رئیسشون زل زد تو چشام گفت ما نون بازومونو میخوریم ... اینا از گلومون پایین نمیره دقت کردین وقتی میریم تو صف پمپ بنزینی 4پمپ گذاشتن ولی فقط یکی شون کار میکنه؟ ‏‎‎ پدربزرگ رو به نوه:بدو برو قایم شو /امروز مدرسه رو پیچوندی/معلمت اومده دنبالت نوه:نه شما باید قایم شی/چون من گفتم شما فوت کردین. چند فحش قدیمی: 1. -از جلوی چشمام خفه شو . 2. -کسی با تو زِرِ نزد 3. -صداتو واسه من داد نزن . 4. -وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند . چند فحش جدید: 1. -دستت بشکنه از زا نو . 2. -خودم دست دارم ، جوا بشو میدم !!!‏ اولی: آقای دکتر، من فکر می کنم عینک لازم دارم. دومی: بله حتما! چون این جا مغازه ساندویچ فروشی است پول خوشبختی نمیاره، ولی گریه کردن تو BMW‏ بهتر از گریه کردن روی دوچرخه ست فقط یه مرد ایرانی میتونه قبل از ورودبه اتاقی که نامحرم توشه ، همزمان در بزنه و یا الله بگه و چند میلی ثانیه بعد توی اتاق باشه !!‏ کاش میشد هر شب از خودمون 1 سی سی خون بگیریم بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت! که این پشه ها بشینن عین بچه آدم بخورن دست از سر ما بردارن به سراغ من اگر می‌آئید … بیائید، ولی دیگه برا شام نمونین تو رو خدا خرج گرونه !
ارسال شده در تاریخ : شنبه 16 اردیبهشت 1391 - 12:00 توسط : -JavAd-
جوک های جالب - سری پنجم
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 612
  • بازدید کلی : 14,596
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید